FAQ / Meest gestelde vragen

Wat zit er nu exact bij?

We regelen een volledig verzorgde avond voor je, waarbij je 5 toffe locaties bezoekt. Deze bestaan uit een plenaire opening bij De Bierverteller op de Twijnstraat voor een drankje en amuse en daarna geniet je drie verschillende gangen in (steeds wisselende) groepen van 20 personen in drie verschillende restaurants (De Rechtbank, Florent en Gare du Sud). Tot slot eindigen we met z’n allen voor een dessert en een borrel met twee consumpties bij PK Bar & Kitchen Utrecht. In totaal krijg je dus (incl. amuse) 5 gangen en 7 consumpties.

 

Weet je op voorhand al wat we geserveerd krijgen?

Nee, de restaurants gaan ons verrassen met de gerechten waar ze trots op zijn.

 

Ik heb een allergie…

Dat is geen probleem. Bij het bestellen van je kaarten kan je aangeven of je absoluut geen vlees, geen vis of iets anders niet lust. Daaronder kan je ook je allergie in, zodat de restaurants hun best kunnen doen om er rekening mee te houden. 

 

Ik zie dat ik maar max twee kaarten kan bestellen. Mag ik ook meer dan twee met twee personen komen? 

Ja, dat mag, maar houd er wel rekening dat de deelnemers gemixt worden en interactiviteit in de groep sfeerverhogend werkt. Je kan eventueel zelf een tweede boeking namens de ander inschieten, of ze zelf snel kaarten laten bestellen om te voorkomen dat we al vol zitten, beschikbaarheid is immers beperkt.

 

Moet ik persé mijn partner meenemen?

Nee hoor, aboluut niet. We gebruiken in communicatie het woord partner enkel en alleen omdat dat iets makkelijker leest dan ‘partner, vriend/-in, collega, familie, of iets anders.’ ;)

 

Zitten we met z’n tweeën aan tafel, of juist niet?

Los van de gezamenlijke opening en afsluiting, geniet je dus drie gangen bij drie verschillende restaurants. In de restaurants zitten alle deelnemers aan de Restaurant Tour met elkaar aan een of meerdere tafels.

 

Ik drink (even) geen alcohol, wat nu?

Geen probleem, zet het bij je eet-voorkeuren (zie allergie-vraag), dan wordt daar rekening mee gehouden. Dit geldt uiteraard ook voor de consumpties.

 

Krijg ik een bevestiging van mijn deelname en wanneer ontvang ik welke info.

Na het bestellen van je ticket krijg je een bevestiging vanuit Eventbrite. Gaandeweg houden de organisatoren Endre Davids en Lisanne Davids-Busink de deelnemers ook met 1 of 2 berichtjes op de hoogte. Eind oktober ontvang je dan een laatste email met de laatste info over de Restaurant Tour. Heb je zelf een vraag, stel die dan gerust via info@restauranttour.nl of contact Endre op 06 37 43 26 27.

 

Ik heb geen (jonge) kids, kan ik dan nog steeds mee?

Ja hoor, geen probleem, dat was de vorige keer ook zo. Hoewel de doelgroep van Bier en Appelsap inderdaad uit ouders bestaat, is dat absoluut geen vereiste om mee te kunnen gaan.

 

Ik zie dat het handig is om een fiets te hebben, maar die heb ik niet. Wat nu?

Om van locatie naar locatie te komen, is het inderdaad handig om een fiets te hebben. Heb je die zelf niet, probeer er dan een te regelen. Of ga voor een OV-fiets. Mocht dat niet mogelijk zijn, bericht ons dan even na je bestelling op info@restauranttour.nl, dan proberen we je wandelafstand te beperken.

 

Kan ik na aankoop van een ticket, mijn ticket nog annuleren?

Ja, dat kan, tot maximaal twee weken van tevoren (vrijdag 21 oktober) en dan krijg je gewoon je geld terug. Daarna kan je de ticket(s) niet meer annuleren, maar je ticket zelf overdragen aan een ander in je eigen omgeving.

 

 

Ik heb een andere vraag

Geen probleem! Stel die dan gerust via info@restauranttour.nl of contact Endre op 06 37 43 26 27.